درباره وبلاگ


توی این وبلاگ هرچی به خوایین هست.((به غیراز....؟؟!!))اگر چیزی شما خواستین وتوی این وبلاگ نبود بگین تامن براتون بزارم.



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 186
بازدید ماه : 182
بازدید کل : 39615
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 186
بازدید ماه : 182
بازدید کل : 39615
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

LOVE GF
LOVE GF

هنگ کنگ (Hong Kong) شهری است جزیره‌ای در چین و در شرقی‌ترین قسمت آسیا که نماد تمدن معاصر انسان است. منطقه هنگ کنگ یکی از دو منطقه تقسیماتی ویژه در جمهوری خلق چین است. منطقه دیگر ماکائو است. منطقه هنگ کنگ در شرق دلتای رودخانه مروارید قرار گرفته و از سوی شمال با استان گوآنگ‌دونگ و از سوی جنوب یا دریای چین جنوبی هم‌مرز است.

هنگ کنگ از سال ۱۸۴۲ تا ۱۹۹۷ جزو مستعمرات پادشاهی بریتانیا بود و در سال ۱۹۹۷ و پس از پایان یافتن پیمان پیشین به جمهوری خلق چین پیوست. هنگ کنگ که در سدهٔ نوزدهم همچون یک بندر بازرگانی عمل می‌کرد امروزه به صورت یک مرکز اصلی امور مالی در جهان درآمده است. هنگ‌کنگ شهری با 39ساختمان بلند که ارتفاع هر یک بیش از 200متر است به شهر آسمانخراش‌ها معروف شده و اگرچه برای خود استقلال قائل است اما به دلیل جاذبه‌های وسوسه‌انگیزش، هنوز نتوانسته سایه چین را از خود دور کند. بر پایه توافق بین بریتانیا و چین، قرار است هنگ کنگ تا سال ۲۰۴۷ از درجه بالایی از خودمختاری برخوردار باشد.

اگرچه این شهر افسانه‌ای به هیأت زیباترین و مدرن‌ترین شهرهای جهان درآمده و تعداد 4 برج بلند از مجموع 15برج مرتفع دنیا را در خود جای داده است اما تمام شکوه و زیبایی‌اش را مرهون بناهای مدرنش نیست. هنگ‌کنگ از دیرباز به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصش همواره مورد توجه گردشگران و به ویژه سرمایه‌گذاران بوده است و شاید همین امر باعث شده که این منطقه جداافتاده از چین، خیلی زود به قامتی نو برآید و سیمایی افسانه‌ای به خود بگیرد.

مساحت هنگ کنگ 1092 کیلومتر مربع و جمعیت آن نزدیک به 8 میلیون نفر است که بیش از 90% آنها چینی می باشند. نژاد 94 درصد جمعیت هنگ کنگ، چینی و 2 درصد فیلیپینی می باشد، همچنین 90 % هنگ کنگی ها بی دین و 10 % مسیحی هستند. زبان رسمی هنگ کنگی ها، چینی (کانتونی) است، سایر لهجه های چینی و انگلیسی نیز در آن رایج است. در حال حاضر چین، هنگ کنگ را جزء لاینفک خاک خود می داند و داشتن پرچم مجزا دلیل بر استقلال کامل منطقه ی هنگ کنگ نیست و اهمیت هنگ کنگ نیز به دلیل منطقه ی آزاد اداری، تجاری و بازرگانی بودن آن است.

واحد پول هنگ کنگ، دلار با واحد جزء (سنت) نام دارد. در حال حاضر هنگ کنگ یکی از قطب های اقتصادی بزرگ دنیاست. هنگ کنگ از بزرگ ترین مصرف کنندگان برق در دنیاست بطوریکه این منطقه ی کوچک سالانه 38 میلیارد کیلو وات ساعت برق مصرف می کند. اقتصاد هنگ کنگ یک اقتصاد پویاست، از مهمترین صادرات هنگ کنگ می توان به گوشت خوک، ماکیان، ماهی تازه، منسوجات، پوشاک، لوازم الکرونیکی، صنایع پلاستیکی، اسباب بازی و انواع ساعت اشاره کرد. از مهمترین صنایع هنگ کنگ نیز توریسم، بانکداری و کشتیرانی را می توان نام برد.

خط افق هنگ‌کنگ انتخاب گسترده‌ای از برج‌های آسمان‌سای مجزا با روشنایی و انعکاس زیبای شبانه را به نمایش می‌گذارد. این شهر یک مثال روشن برای آسمانخراش‌ها و افق پست‌مدرن است.

در بهترین گروه اینترنتی عضو شوید - کلیک کنید




ادامه مطلب ...


یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:, :: 8:52 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی
این بچش چی میشه ؟!!
عکس متحرک است
صبور باشید

 



آسمان زمین در این دوره از سال با نمایش آتش بازی طبیعی و کیهانی روشن می شود، چرا که بارش شهابی به اتمسفر زمین نزدیک شده است. به گزارش شفقنا و به نقل از مهر، بارش شهابی برساوشی یکی از مهمترین بارش‌های شهابی سالیانه است. بیشینه نرخ ساعتی سرسویی این بارش غالبا در حدود 100است. این بارش شهابی از توده ذرات برجا ‌مانده از دنباله‌ دار سوئیفت ‌تاتل که آخرین بار در سال 1992 از نزدیک ما عبور کرد به وجود می ‌آید و معمولا از 27 تیر تا 3 شهریور (بیش از یک ماه) فعال است که بازه زمانی بلندی برای یک بارش شهابی به ‌شمار می رود.

منظره ای تماشایی برفراز قلعه لیندیسفرن در نورثامبرلند در زمان بارش شهابی برساوشی، دو شهاب آسمان پر ستاره شب را که کهکشان راه شیری در آن مشاهده می شود شکافته اند. شب گذشته رگه های روشن نور آسمان را در بسیاری از نقاط دنیا با نرخ سرعتی حدود یک شهاب در هر دقیقه مشاهده شده است.

یک عکاس این تصاویر خیره کننده از بارش شهابی برساوشی را که به 60 شهاب در یک ساعت تبدیل شده بود را در بریتانیا عکاسی کرده است. تام هیتون 29 ساله عکاس برخی از تصاویر بارش شهابی در این رابطه گفت: این منظره بسیار چشمگیر بود، ما در یک ساعتی که آنجا بودیم 60 شهاب مشاهده کردیم. معمولا شهابها از یک سوی آسمان می آیند اما این شهابها از تمام جهات آمده که به نظر هیجان انگیز می رسیدند.

شب گذشته رگه های روشن نور آسمان را با نرخ هر شهاب در یک دقیقه می شکافت. وی گفت: برخی از این شهابها بزرگ بودند که شبیه گلوله آتش به چشم می رسیدند. آسمان صاف بود بنابراین شرایط برای مشاهده بارش شهابی ایده آل بود. شهابها در نتیجه ذرات کوچکی شکل می گیرند که با سرعت بالا وارد اتمسفر زمین می شوند. این گرما و هوای اطراف آنها موجب مشاهده رگه های زیبای نور از زمین می شود

بارش سالانه شهابی در نتیجه فرو افتادن موادی از دم دنباله سوئیفت تاتل شکل می گیرد. آلن فیتزسیمونز از دانشگاه بلفاست کوئین گفت: دنباله دار سوئیفت تاتل تا سال 2125 از نزدیکی زمین عبور نمی کند، اما هر سال ما این یادآوری زیبا را دریافت می کنیم که زمین از میان بقایایی حرکت می کند که این دنباله دار در مدار خود باقی گذاشته است. هر کدام از شهاب ها یک ذره از ذرات این دنباله دار هستند که با ورود به اتمسفر ما با سرعت 57 کیلومتر در ثانیه بخار می شوند.

در بهترین گروه اینترنتی عضو شوید - کلیک کنید




ادامه مطلب ...


جمعه 1 شهريور 1392برچسب:, :: 9:17 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

بناهای تاریخی در سراسر جهان، برای احترام به افراد مهم یا جنبش های سیاسی، مذهبی، و تاریخی ساخته شده اند. هدف و پیام بسیاری از این بناها آشکار است، امّا برخی از آنها عجیب تر و مبهم تر هستند. در اینجا به برخی از این آثار عجیب از سراسر این کره خاکی اشاره می کنیم.


در جذابترین گروه اینترنتی عضو شوید



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 9:10 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

دربهترین گروه اینترنتی عضو شوید - کلیک کنید

برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطالب بروید



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 8:58 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

برای دیدن دلیل این اتفاق به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, :: 9:14 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

سلام.من می خوام یه وبلاگ جدید بسازم نیازمند یه وبلاگ نویس ماهر و باهوش هستم.ترجیحا هم شهری خودم بیرجندی باشه.هرکسی خواست توی نظرات بنویسه همراه باایمیل یا شماره همراه من خبرش رو بهش میدم.
                                                                                                                                                                                                    باتشکر امیرحسین رضایی



دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, :: 9:12 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

یک روز فرق وسط مد روز می شود و روز دیگر بستن فرق و کشیدن مو به بالای سر. اما مد روز هر چه باشد، نمی تواند شخصیت اصلی شما را تغییر دهد. به گزارش شبكه تلویزیونی العربیه، 2 جامعه شناس آمریكایی در بررسی های شان دریافته اند اکثریت انسان ها همیشه ترجیحی برای باز کردن فرق دارند و گاهی حتی اگر به باز کردن فرق شان از یک جهت خاص تمایل داشته باشند، باز هم موهای  شان با آنها همراهی نمی کند و به جهتی که شخصیت شان تعیین کرده است مایل می شوند.

این 2 جامعه شناس آمریکایی در بررسی های شان با قاطعیت اعلام کرده اند شیوه شانه کردن مو و شکل فرق مو می تواند شخصیت افراد را نشان دهد و البته شانه کردن نامناسب موی سر هم تاثیری منفی روی روحیه افراد دارد. این تحقیقات نشان می دهد مکان فرق موی افراد بستگی به عملکرد نیمکره مغز چپ یا راست دارد و به همین دلیل می تواند نمایانگر ویژگی های اصلی شخصیت آنها باشد.

موهایش را بالا می زند یا فرق وسط دارد؟

اگر همسری که برای یک عمر زندگی انتخاب کرده اید در 2 گروه بالاست، تکلیف تان با او روشن است و می توانید ویژگی های گفته شده را متعلق به او بدانید. اگر خواستگار شما یا دختری که برای زندگی مشترک انتخاب کرده اید، موهایش را بالا می زند یا مثل زنان قدیمی به باز کردن فرق وسط علاقه دارد، می توانید شخصیتش را رمزگشایی کنید. بررسی های محققان نشان داده که هر دو گروه، اعتماد به نفس زیادی دارند و به خود و توانایی هایشان خوش بین هستند. از طرف دیگر، پژوهشگران دریافته اند که این دسته از افراد متفکر و منطقی هستند و به جای پیروی از احساسات ناپخته، حساب شده و سنجیده تصمیم می گیرند.

مردانی که فرق سمت چپ دارند

اگر به دنبال یک همسر قوی و همه فن حریف می گردید، بهتر است به خواستگاری جواب مثبت بدهید که فرق مویش در قسمت چپ سرش قرار دارد. محققان می گویند چنین فردی می تواند در لحظات بحرانی زندگی به داد شما برسد و به دلیل قدرتی که دارد، می توانید بدون هیچ هراسی به او تکیه کنید. پژوهش ها نشان داده است این مردها گزینه مناسبی برای ازدواج با زنانی هستند که لطافت زنانه بیشتر و جسارت کمتری دارند و ترجیح می دهند همسرشان در تنگناهای زندگی از آنها حمایت کند و حتی بارشان را بر دوش بکشد.

مردانی که فرق سمت راست دارند

اگر دوست دارید شوهرتان پرهیاهو، فعال و پرتحرک باشد، بهتر است خواستگارهایی که فرق خود را از سمت راست باز می کنند را بررسی کنید. پژوهشگران دریافته اند این افراد، پرتحرک و پرجنب و جوش هستند و از رفتن راه های تازه هیچ گاه خسته نمی شوند. اگر خودتان شخص فعالی نیستید و به دنبال کسی می گردید که بتواند شما را به جلو هل بدهد، چنین همسری برای شما ایده آل است و در خانه شما، مثل یک بمب انرژی ظاهر خواهد شد اما اگر گوشه گیر هستید و حوصله هیاهوهای زندگی چنین افرادی را ندارید، بهتر است قبل از هر بررسی دیگری روی این گزینه ها خط بکشید.

زنانی که فرق سمت چپ دارند

اگر می خواهید مادر فرزندان شما فردی باهوش باشد و توانایی پرورش فرزندان شایسته ای را داشته باشد، بهتر است همسرتان را از این گروه انتخاب کنید. محققان می گویند زنانی که فرق سمت چپ باز می کنند، افرادی قابل اعتماد هستند که می توانید روی حرف هایشان حساب کنید. بررسی های آنها نشان داده این افراد به دلیل هوش سرشارشان، زود یاد می گیرند و به خوبی با موقعیت های تازه و آدم های جدید کنار می آیند. پس دلیلی ندارد که نگران رابطه چنین فردی با خانواده و دوستان خود باشید. او خیلی زود یکی از اعضای محبوب خانواده شما خواهد شد.

زنانی که فرق سمت راست دارند

اگر می خواهید همسر شما سرشار از ظرافت و ویژگی های زنانه باشد، در انتخاب چنین دختری شک نکنید. محققان می گویند این زنان بیشتر از هر کس دیگری، روحیه لطیف و زنانه دارند. اما اگر شما در آرزوی داشتن همسر قوی هستید كه بتواند خیلی خوب روی پای خودش بایستد و دوشادوش شما برای حل بحران های زندگی تلاش کند، چنین گزینه ای نمی تواند همسر ایده آل شما باشد چراکه بیشتر از آنکه او در موقعیت های سخت به داد شما برسد، شما باید نقش حامی و فرشته نجات او را بازی کنید. اما ناامید نشوید. چنین زنی خانه ای سرشار از لطافت را برای شما به همراه خواهد آورد که در آن با تمام وجود احساس مرد بودن می کنید.

 


دو شنبه 24 تير 1392برچسب:, :: 8:35 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

سلام دوستان.امروز می خوام آدرس سایت جدید این وبلاگ یعنی gf love و بروبچه های وبلاگ امشب بیا است رو معرفی کنم.این سایت درراستای این دو سایت است. امیدوارم خوشتون بیاد.

واما سایت: http://emshabbia.mihanblog.com



یک شنبه 23 تير 1392برچسب:, :: 8:37 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

حقایق درباره عدد پی , عدد پی چیست

 

 

عدد مشهور 3.14 یا همان عدد "پی" در پیچیده ترین حالت عددی خواهد بود که تا کنون دو هزار و 700 بیلیون رقم اعشار برای آن محاسبه شده است اما نشریه نیوساینتیست پنج وجه دیگر این عدد را نیز به مناسبت روز عدد پی آشکار کرده است.

 

ریاضیدانان هر سال در 14 مارچ روز عدد پی را گرامی می دارند. روزی که به احترام محاسبه اولین اعشار عدد مشهور 3.14 نامگذاری شده است. شاید همه بدانند که عدد پی نسبت محیط دایره به قطر آن را تعیین می کند اما حقایق ناآشناتری درباره این پدیده ریاضی نیز وجود دارد که در ادامه به پنج مورد از آنها اشاره خواهد شد.



ادامه مطلب ...


دومین انیشتین , نابغه های جهان

 

دانشمند جوان ایرانی، با تصدی بر کرسی استادی دانشگاه پرینستون- جایگاهی که پس از انیشتین در اختیار فرد دیگری قرار داده نشد- دنیا را با این سوال مواجه کرده است که آیا انیشتین بعدی، یک ایرانی خواهد بود؟

 



ادامه مطلب ...


یک برنامه تلویزیونی ترکیه، با پخش خبر عجیب ترین و خنده دار ترین قوانین جهان نکات جالبی را متذکر شد:

1- جویدن آدامس در اماکن عمومی سنگاپور ممنوع است.......



ادامه مطلب ...


خشيارشا بزرگ و ارتش ايران

لشگر کشی بی همانند خشیارشا بزرگ به خاك اروپا

علت شروع بزرگترین لشگر کشی تاریخ توسط خشیارشا بزرگ فرزند داریوش کبیر به خاک اروپا :

این جنگ خشیارشا بدلیل عمل بسیار نکوهیده یونانیان که سرزمین لیدی را به آتش کشیده بودند آغاز گردید . لیدی کشوری بود تحت الحمایه پادشاه ایران ( واقع در ترکیه امروزی ) و یونانیان با ایرانیان پیمان بسته بودند که تمامیت ارضی و استقلال لیدی را محترم شمارند . ولی خلاف مقرارت عمل کردند و به لیدی لشگر کشیدند و پایتخت آن کشور را ویران کردند و سکنه آن شهر قتل عام نمودند و در آن زمان نقض پیمان کشوری - شکستن آن و دروغ گفتن نزد ایرانیان گناهی بزرگ و نابخشودنی محسوب میشده است .....



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:, :: 8:43 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

ما چقدر فقیر هستیم!

 

ما چقدر فقیر هستیم! - Bitrin.com

روزی یک مرد ثروتمند، پسر بچه کوچکش را به یک روستا برد تا به او نشان دهد مردمی که در آنجا زندگی می کنند، چقدر فقیر هستند. آن دو، یک شبانه روز در خانه محقر یک روستایی مهمان بودند......



ادامه مطلب ...


سه شنبه 18 تير 1392برچسب:, :: 8:41 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی
دو شنبه 17 تير 1392برچسب:عکس,خطا,دید, :: 8:32 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

سلام دوستان.امروز می خوام براتون عکس های بانوان اول جهان را براتون بزارم.

تصاويري از بانوان اول جهان  - Bitrin.com



ادامه مطلب ...


شنبه 15 تير 1392برچسب:, :: 8:37 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

مشهورترین عکس‌های جهان + عکس - Bitrin.com

آنها چون مواد حساس به نور مناسب نداشتند، مجبور بودند زمان نوردهی را بسیار طولانی کنند. به عکس‌های اولیه آنها را هلیوگرام می‌گفتند و زمان نوردهی این عکس‌ها...



ادامه مطلب ...


در این کره خاکی افراد زیادی هستند از هیجان و ترس خوششان می‌آید و داستان‌ها‌ و فیلم‌ها‌ی ترسناک یکی از تفریحات مورد علاقه‌شان است. حال اگر مکان‌ها‌ی توریستی ترسناک و عجیب را به این افراد معرفی کنیم حتما خوششان می‌آید. پس اگر شما از جمله افرادی هستید که از هیجان خوشتان می‌آید و مکانهای توریستی معمولی برایتان کسل کننده هستند با ما همراه شوید.
در این لیست ما ترسناک ترین
و عجیب‌ترین مکان‌ها‌ی توریستی جهان
را به شما معرفی می‌کنیم؛ یکی ترسناک‌تر از دیگری....

ترسناک‌ترین و عجیب‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان!! - Bitrin.com



ادامه مطلب ...



VAAAAAAAAAAY CHE BAHAN

 

          FEK KON YEKI AZ INARO DARI

                   NAZAR NAZAR NAZAR NAZAR



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:, :: 8:48 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

بچه‌ها شخصیت جالب و عجیبی دارند، به نوعی كه گاهی اوقات حركات عجیب و غریب از خود نشان میدهند كه باورش برای خیلیها مشكل است، گاهی اوقات آنان با وجود سن كم، دست به كارهای خارقالعادهای میزنند كه باعث تعجب می‌شود و انسان را تا مرحله حیرت پیش میبرد درست مثل 10 بچهای كه ما از آنان به عنوان اعجوبه یاد می‌كنیم، لطفا مطلب زیر را بخوانید.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, :: 8:18 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

ما اکنون در سال 2013 زندگی می کنیم. سالها پیش از این، زمانی بود که اگر کسی می خواست در مورد آینده و رخدادهای غریبش بنویسد، تاریخ ۱۹۸۴ را انتخاب می کرد. یا عده ای سال ۲۰۰۰ را سالی رویایی و عجیب می دانستند، اما حالا مدتها از آن زمان گذشته و ما در آینده آن گذشته ها زندگی می کنیم. اگر کمی به دور و بر خودمان نگاه کنیم پیشرفت هایی را در عرصه علم می بینیم که شاید سالها پیش تصورش را هم نمی کردیم. درست است که هنوز به مریخ نرفته ایم و تا تشکیل فدراسیون زمین و تسخیر کهکشانها فاصله زیادی داریم، اما به نظر می رسد بعضی وقت ها باید خط باریک میان علم و تخیل را در موضوعات علمی-تخیلی برداریم.

هشت پدیده علمی که به حقیقت پیوستند - Bitrin.com



ادامه مطلب ...


دو شنبه 10 تير 1392برچسب:کشتی,نوح,گمشده, :: 17:27 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

توسّل‌ حضرت‌ نوح‌ به‌ پنج‌ تن‌ علیهم‌ السّلام‌ و أسامی‌ آنها بر کشتی!!

کشتی حضرت نوح پیدا شد ببینید
"و ما آن کشتی را محفوظ داشتیم تا آیت عبرت شود، پس کیست که پند گیرد؟" ...

و لقد ترکناها آیة فهل من مدّکر(سوره قمر، آیه 15)
"و ما آن کشتی را محفوظ داشتیم تا آیت عبرت شود، پس کیست که پند گیرد؟"



ادامه مطلب ...


مردم سراسر دنیا درازدواج‌های خود آداب و رسوم بی‌شماری را رعایت می‌‌کنند که ریشه در نسل‌ها دارند. اغلب، این رسم و رسوم دارای معانی باارزش و جالبی هستند اما برخی از آنها کاملا بی‌معنی بوده و جایی در فرهنگ امروز انسان‌ها ندارند. در اینجا سعی داریم برخی از این آداب و رسوم عجیب را که گاه باعث شگفتی دیگران می‌‌شود معرفی کنیم.



ادامه مطلب ...


شنبه 8 تير 1392برچسب:, :: 17:6 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

سلام دوستان.می خوام امروز درمورد عجیب ترین رکوردهای گینس براتون صحبت کنم.

آشنايي با عجيب ترين ركورد هاي گينس - Bitrin.com



ادامه مطلب ...


سلام دوستان.امروز می خوام  براتون عکس ازیه سری از ایرانیانی که دردنیامشهور شدن بزارم امیدوارم خوشتون بیاد.

 مشهورترین و سرشناس ترین ایرانیان در دنیا  - Bitrin.com



پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, :: 11:27 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

سلام دوستان.امروز می خوام درمورد سریع ترین موجودات و ماشین های جهان صحبت کنم.

سریع ترین های جهان ! - Bitrin.com



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:, :: 8:56 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

انواع و اقسام دام های شیطان در محضر حضرت یحیی(ع)
 

امام رضا(ع) از پدران و نیاکان خود نقل کرده که: شیطان از زمان آدم(ع) تا هنگامی که خداوند حضرت عیسی را به نبوت و پیامبری مبعوث ساخت، پیش پیامبران و سفرای الهی می آمد و با ایشان صحبت و گفتگو می کرد و مسائل و مطالبی را از آنان می پرسید و بیشتر از همه پیامبران با حضرت یحیی انس داشت.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:+18,عکس,پیام تصویر, :: 7:47 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

(بسم الله الرحمن الرحیم)

 

قبل از تعریف و بیان مفهوم ”پیام های پنهان تصاویر“ ابتدا باید پدیده شرطی سازی را بیان کرد
ایوان پتروویچ پاولف فیزیولوژیست روسی از جمله کسانی است که روی این پدیده تحقیق کرده است که خلاصه ای از تحقیقات وی را در زیر توضیح خواهیم داد.
مفهوم شرطی سازی امروزه به عنوان یک مفهوم بنیادی به همه دانشجویان رشته روان شناسی آموخته میشود. اما جالب است بدانید که این پدیده برای نخستین بار توسط فردی تشخیص داده شد که اصلا روان شناس نبود! ایوان پاولف کسی بود که پدیده شرطی سازی را کشف کرد. او در خلال مطالعاتش در زمینه سیستم گوارشی سگ ها متوجه پدیده جالبی شد: هر گاه یکی از همکارانش وارد اتاق میشد بزاق دهان سگ ها شروع به ترشح میکرد!
پاولف و دستیارانش انواع چیزهای خوردنی و ناخوردنی را به سگ ها نشان میدادند و میزان ترشح بزاق آن ها را مورد مطالعه قرار میدادند. پاولف متوجه شد که ترشح بزاق یک فرآیند واکنشی است و به طور خودکار در پاسخ به یک محرک خاص اتفاق می افتد و تحت کنترل آگاهانه حیوان نیست. با وجود این پاولف متوجه شد که سگ ها گاهی اوقات حتی بدون وجود غذا یا بوی آن شروع به ترشح بزاق میکنند! او به سرعت دریافت که این واکنش به سبب یک فرآیند فیزیولوژیک و خودکار نیست!
پاولف براساس مشاهداتش دریافت که ترشح بزاق یک واکنش آموخته شده است. سگ ها به لباس سفید دستیاران پژوهشی پاولف واکنش نشان میدادند و این لباس تداعی گر زمان غذا خوردن در آن ها بود. بر خلاف ترشح بزاق در زمان غذا دادن که واکنش غیر شرطی است… ترشح بزاق هنگامی که سگ انتظار دریافت غذا دارد واکنش شرطی است.
کشف شرطی سازی توسط پاولف به عنوان یکی از مهمترین کشفیات در تاریخ روانشناسی باقی مانده است . فرآیند شرطی سازی امروزه به دلیل کاربردهای زیاد از جمله اصلاح رفتار و درمان بیماری های سلامت روان همچنان با اهمیت باقی مانده است.
یکی از مثال های جالب برای این پدیده… استفاده دامداران از شرطی سازی برای حفظ دامهایشان است. به این طریق که به گوشت گوسفند دارویی تزریق شد که باعث تهوع میشد . شغال ها پس از خوردن گوشت مسموم به جای حمله به گوسفند ها از آن ها دوری میکردند.
اما متاسفانه با وجود استفاده های درست و به جا از این پدیده روانشناسی سواستفاده هایی نیز از  پدیده شرطی سازی صورت میگیرد که ”پیام های ناخود آگاه“ یکی از آن هاست.

مخفی کردن پیام یا مطلب خاصی در تصاویر کاری است که از سالیان دور توسط نقاش ها و یا طراحان لوگو ها انجام میشده است مانند تابلو های ”شام آخر – مونالیزا و …“ لئوناردو داوینچی و تا حال ادامه داشته است مانند لوگو ها و تصاویر شرکت های امروزی.
 این کار میتواند از طرفی کار جالب و خوبی باشد و از طرف دیگر کاری زشت و ناپسند و فقط برای سواستفاده از ضمیر ناخودآگاه انسان ها و در نتیجه شرطی کردن آنها.
اما برای اینکه متوجه بشوید این تصاویر چگونه بر روی شما تاثیر میگذارد و شما را شرطی میکند چند مثال میزنیم… یک نمونه از شرطی شدن که برای بیشتر افراد پیش آمده است ترشح بزاق دهان هنگام دیدن لواشک یا خوراکی های گوناگون است… شما با اینکه آن لواشک را نخورده اید اما بزاق دهان شما شروع به ترشح کردن میکند که این به دلیل این است که در ضمیر ناخودآگاه شما ثبت شده است که هنگام خوردن لواشک بزاق دهان شروع به ترشح کند! همان ضرب المثل که ” نخورده دهانش آب افتاد!! ”
 ۶ نوع شرطی سازی وجود دارد که در کتاب روانشناسی هلگارد توضیحات کاملی درباره آنها داده شده. یکی از اصلی ترین فاکتورهای شرطی سازی دادن جایزه یا افتادن یک اتفاق خوب یا بد برای شخص هنگامیکه یک کار تکراری را انجام میدهد است که باعث میشود فردی که شرطی شده است زمانیکه در برابر آن کار قرار میگیرد واکنش خوب یا بد از خودش نشان دهد یا به بیانی دیگر از آن کار خوشش یا بدش بیاید!
مانند فردی که با خوردن یک غذای خاص حالت تهوع به او دست داده است… آن فرد تا مدت ها از آن غذا بدش می آید چون بدن یا ضمیر ناخودآگاه او فهمیده است که اگر این غذا را بخوری حالت تهوع خواهی گرفت!

“پیشاپیش به خاطر قرار دادن این تصاویر عذر خواهی میکنیم”



ادامه مطلب ...


(بسم الله الرحمن الرحیم)

 

بعد از مطلب پیام های مخفی لوگوهای شرکت ها احتمالا باید فهمیده باشید که مخفی کردن نماد و پیام در عکس ها کاری است که بسیار انجام میشود . این کار شاید در ظاهر کاری بیهوده باشد و فکر کنید که چون شما آن پیام ها را نمیبینید هیچ تاثیری روی شما ندارد ولی باید بدانید که شاید شما خودتان این پیام ها را بصورت ظاهری درک نکنید ولی ضمیر ناخودآگاه شما این پیام ها را درک و در ذهن شما ثبت میکند . پاولف فیزیولوژیست و پزشک معروف روسی طی سال ها تحقیق توانسته پدیده شرطی شدن در انسانها را ثابت کند . این پدیده بصورت خیلی ساده به این معنی است که اگر شما یک تصویر را به طور مداوم و پشت سر هم در جاهای مختلف ببینید (حتی اگر متوجه نشوید که آن تصویر در آنجا قرار دارد)‌ یعنی فقط ضمیر نا خودآگاه شما هم آن تصویر را تشخیص دهد شما نسبت به آن تصویر یا مطلب شرطی میشوید. برای مثال شما در این تصاویری که برای شما قرار دادیم میبینید که چطور کلماتی نظیر (s.e.x) را در تصاویر قرار داده اند که شما نسبت به آن کلمه و خود آن شرطی میشوید…! شما میتوانید برای فهم بیشتر شرطی شدن این عبارت را در گوگل جستجو کنید.

 

“پیشاپیش به خاطر قرار دادن این تصاویر عذر خواهی میکنیم”



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:نماد,شیطان پرستی,ضد, :: 18:33 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

شیطان پرستی چیست؟

شیطان پرستی جدید به خدایی اعتقاد ندارد و شیطان را تنها نوعی کهن نماد ( archetype ) می داند و انسانها را تنها در برابر خود مسئول میداند و اعتقاد دارد که انسان به تنهایی می تواند راه درست و غلط را تشخیص دهد به همین دلیل هم این اعتقاد بیشتر به عنوان یک اعتقاد فلسفی شناخته می شود .

شیطان در این اعتقاد نماد نیروی تاریکی طبیعت ، طبیعت شهوانی ، مرگ ، بهترین نشانه قدرت و ضدمذهب بودن است.

این اعتقاد دارای شاخه های متعددی است اما می توان گفت جز یکی دو نوع آن همگی دارای اصول زیر می باشند:

—–

Atheism – : خدایی در شیطان پرستی وجود ندارد.

Not dualistic – : روح و جسم غیرقابل دیدن هستند و هیچ جنگی بین عالم خیر و شر وجود ندارد.

Autodeists – : خود پرستی ، خدایی جز خود انسان وجود ندارد و هر انسانی خود یک خداست.

Materialistic – : اعتقاد به اصالت ماده

—-

- وابسته به راه چپ بودن در برابر راه راست که راه خدایی است .

- ضد مذهب بودن خصوصا مذاهبی که اعتقاد به زندگی پس از مرگ دارند.

- عدم پرستش شیطان زیرا شیطان جسم نیست و وجود خارجی ندارد.

- اعتقاد به استفاده از لذت در حد اعلای آن زیرا تمام خوشی دنیایی است و این خوشی ها خصوصا لذات جنسی پتانسیل لازم را برای کارهای روزانه آماده می کنند و به هر شکلی انجام آنها لازم و ضروری است .

 

در بررسی نمادهای متعلق به شیطان‌پرستی خط بسیار روشنی از ارتباط صهیونیسم و شیطانیسم به وضوح قابل مشاهده است .

 

در ذیل برخی از نمادها که به عنوان نگین انگشتر ، ‌گردنبند ، تصاویر بر روی دست‌بندها ، پیراهن ، شلوار ، کفش ،‌ ادکلن ، ساعت و … درج شده و از جمله به ایران اسلامی نیز راه یافته است ، مورد بررسی و معرفی قرار می‌گیرد :

 

نماد شیطان

نماد شیطان


ادامه مطلب ...


بسم الله الرحمن الرحیم

به احتمال زیاد کسانی که قصد دارند راجع به شیطان پرستی و موسیقی متال و راک تحقیق کنند به شخصیتی به نام مرلین منسون برمیخورند.

شخصی که در مورد شخصیتش با اطمینان می توان گفت: او انسان صفت نیست…..!!!!!



ادامه مطلب ...


دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:13,رمز,رموز,نحس, :: 9:44 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

رمز های عدد13 چیست؟



ادامه مطلب ...


می دونید چرا ما ایرانی ها 13 فروردین به خارج از شهر می رویم وبه ان سیزده به در می گوییم و عدد 13 برای ما ایرانی ها نحس است؟

 

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:اخر خنده,عکس, :: 9:29 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

برای مشاهده تصویر بزرگتر ، روی عکس زیر کلیک کنید:


کورش جان "دانشجوی باهوش جواب دهنده این امتحان" تو واقعاً حیفی !
استعدادات دارن هدر میدرن !
حیف نیست وقتت رو توی دانشگاه به بطالت میگذرونی ؟! 
تو رو باید برای ادامه تحصیل بورسیه کنن دانشگاه سوربون فرانسه!!!
اسفند هم یادت نره دود کنی !!



واقعیاتی در مورد جاستین بیبر



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:عکس عبرت دهنده,عکس,عبرت,پند, :: 9:54 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

http://www.ehsanmohammadi.loxblog.com/upload/ehsanmohammadi/image/glhthxjmn42k4o856fn9.jpg



چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:عکس,رئال,رئال مادرید,رونالدو, :: 8:38 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

سلام دوستان.امروز می خوام براتن عکس های رئال مادرید را بگذارم.امیدوارم خوشتون بیاد.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:هوش,انیشتن,ضریب هوشی, :: 14:13 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

انیشتین در قرن نوزدهم مسئله ای را طراحی کرد که به گفته وی تنها 2 درصد از مردم دنیا قادر به حل آن می باشند. البته نظر شخصی من این است که اکنون کسانی که قادر به حل این مسئله اند بیشتر از 2% مردم دنیا را شامل میشوند و دلیلش هم این است که توانایی حل مسئله تا حدود زیادی اکتسابی است و همه آن متناسب با هوش افراد نیست.

این مسئله در بسیاری از سایت ها و وبلاگ ها موجود است ولی هیچ کدام راه حل تشریحی و مرحله به مرحله برای کسانی که نتوانسته اند مسئله را حل کنند ارائه نکرده اند. اینگونه شد که تصمیم گرفتم این مطلب را بنویسم.




ادامه مطلب ...


سلام دوستان امروز می خوام براتون آهنگ جمشید مشایخی براتون بزارم.این آهنگ درموردکوروش کبیر است.امیدوارم لذت ببرین.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب