درباره وبلاگ


توی این وبلاگ هرچی به خوایین هست.((به غیراز....؟؟!!))اگر چیزی شما خواستین وتوی این وبلاگ نبود بگین تامن براتون بزارم.



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 39556
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 39556
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

LOVE GF
LOVE GF
پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:, :: 8:56 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

انواع و اقسام دام های شیطان در محضر حضرت یحیی(ع)
 

امام رضا(ع) از پدران و نیاکان خود نقل کرده که: شیطان از زمان آدم(ع) تا هنگامی که خداوند حضرت عیسی را به نبوت و پیامبری مبعوث ساخت، پیش پیامبران و سفرای الهی می آمد و با ایشان صحبت و گفتگو می کرد و مسائل و مطالبی را از آنان می پرسید و بیشتر از همه پیامبران با حضرت یحیی انس داشت.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:+18,عکس,پیام تصویر, :: 7:47 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

(بسم الله الرحمن الرحیم)

 

قبل از تعریف و بیان مفهوم ”پیام های پنهان تصاویر“ ابتدا باید پدیده شرطی سازی را بیان کرد
ایوان پتروویچ پاولف فیزیولوژیست روسی از جمله کسانی است که روی این پدیده تحقیق کرده است که خلاصه ای از تحقیقات وی را در زیر توضیح خواهیم داد.
مفهوم شرطی سازی امروزه به عنوان یک مفهوم بنیادی به همه دانشجویان رشته روان شناسی آموخته میشود. اما جالب است بدانید که این پدیده برای نخستین بار توسط فردی تشخیص داده شد که اصلا روان شناس نبود! ایوان پاولف کسی بود که پدیده شرطی سازی را کشف کرد. او در خلال مطالعاتش در زمینه سیستم گوارشی سگ ها متوجه پدیده جالبی شد: هر گاه یکی از همکارانش وارد اتاق میشد بزاق دهان سگ ها شروع به ترشح میکرد!
پاولف و دستیارانش انواع چیزهای خوردنی و ناخوردنی را به سگ ها نشان میدادند و میزان ترشح بزاق آن ها را مورد مطالعه قرار میدادند. پاولف متوجه شد که ترشح بزاق یک فرآیند واکنشی است و به طور خودکار در پاسخ به یک محرک خاص اتفاق می افتد و تحت کنترل آگاهانه حیوان نیست. با وجود این پاولف متوجه شد که سگ ها گاهی اوقات حتی بدون وجود غذا یا بوی آن شروع به ترشح بزاق میکنند! او به سرعت دریافت که این واکنش به سبب یک فرآیند فیزیولوژیک و خودکار نیست!
پاولف براساس مشاهداتش دریافت که ترشح بزاق یک واکنش آموخته شده است. سگ ها به لباس سفید دستیاران پژوهشی پاولف واکنش نشان میدادند و این لباس تداعی گر زمان غذا خوردن در آن ها بود. بر خلاف ترشح بزاق در زمان غذا دادن که واکنش غیر شرطی است… ترشح بزاق هنگامی که سگ انتظار دریافت غذا دارد واکنش شرطی است.
کشف شرطی سازی توسط پاولف به عنوان یکی از مهمترین کشفیات در تاریخ روانشناسی باقی مانده است . فرآیند شرطی سازی امروزه به دلیل کاربردهای زیاد از جمله اصلاح رفتار و درمان بیماری های سلامت روان همچنان با اهمیت باقی مانده است.
یکی از مثال های جالب برای این پدیده… استفاده دامداران از شرطی سازی برای حفظ دامهایشان است. به این طریق که به گوشت گوسفند دارویی تزریق شد که باعث تهوع میشد . شغال ها پس از خوردن گوشت مسموم به جای حمله به گوسفند ها از آن ها دوری میکردند.
اما متاسفانه با وجود استفاده های درست و به جا از این پدیده روانشناسی سواستفاده هایی نیز از  پدیده شرطی سازی صورت میگیرد که ”پیام های ناخود آگاه“ یکی از آن هاست.

مخفی کردن پیام یا مطلب خاصی در تصاویر کاری است که از سالیان دور توسط نقاش ها و یا طراحان لوگو ها انجام میشده است مانند تابلو های ”شام آخر – مونالیزا و …“ لئوناردو داوینچی و تا حال ادامه داشته است مانند لوگو ها و تصاویر شرکت های امروزی.
 این کار میتواند از طرفی کار جالب و خوبی باشد و از طرف دیگر کاری زشت و ناپسند و فقط برای سواستفاده از ضمیر ناخودآگاه انسان ها و در نتیجه شرطی کردن آنها.
اما برای اینکه متوجه بشوید این تصاویر چگونه بر روی شما تاثیر میگذارد و شما را شرطی میکند چند مثال میزنیم… یک نمونه از شرطی شدن که برای بیشتر افراد پیش آمده است ترشح بزاق دهان هنگام دیدن لواشک یا خوراکی های گوناگون است… شما با اینکه آن لواشک را نخورده اید اما بزاق دهان شما شروع به ترشح کردن میکند که این به دلیل این است که در ضمیر ناخودآگاه شما ثبت شده است که هنگام خوردن لواشک بزاق دهان شروع به ترشح کند! همان ضرب المثل که ” نخورده دهانش آب افتاد!! ”
 ۶ نوع شرطی سازی وجود دارد که در کتاب روانشناسی هلگارد توضیحات کاملی درباره آنها داده شده. یکی از اصلی ترین فاکتورهای شرطی سازی دادن جایزه یا افتادن یک اتفاق خوب یا بد برای شخص هنگامیکه یک کار تکراری را انجام میدهد است که باعث میشود فردی که شرطی شده است زمانیکه در برابر آن کار قرار میگیرد واکنش خوب یا بد از خودش نشان دهد یا به بیانی دیگر از آن کار خوشش یا بدش بیاید!
مانند فردی که با خوردن یک غذای خاص حالت تهوع به او دست داده است… آن فرد تا مدت ها از آن غذا بدش می آید چون بدن یا ضمیر ناخودآگاه او فهمیده است که اگر این غذا را بخوری حالت تهوع خواهی گرفت!

“پیشاپیش به خاطر قرار دادن این تصاویر عذر خواهی میکنیم”



ادامه مطلب ...


(بسم الله الرحمن الرحیم)

 

بعد از مطلب پیام های مخفی لوگوهای شرکت ها احتمالا باید فهمیده باشید که مخفی کردن نماد و پیام در عکس ها کاری است که بسیار انجام میشود . این کار شاید در ظاهر کاری بیهوده باشد و فکر کنید که چون شما آن پیام ها را نمیبینید هیچ تاثیری روی شما ندارد ولی باید بدانید که شاید شما خودتان این پیام ها را بصورت ظاهری درک نکنید ولی ضمیر ناخودآگاه شما این پیام ها را درک و در ذهن شما ثبت میکند . پاولف فیزیولوژیست و پزشک معروف روسی طی سال ها تحقیق توانسته پدیده شرطی شدن در انسانها را ثابت کند . این پدیده بصورت خیلی ساده به این معنی است که اگر شما یک تصویر را به طور مداوم و پشت سر هم در جاهای مختلف ببینید (حتی اگر متوجه نشوید که آن تصویر در آنجا قرار دارد)‌ یعنی فقط ضمیر نا خودآگاه شما هم آن تصویر را تشخیص دهد شما نسبت به آن تصویر یا مطلب شرطی میشوید. برای مثال شما در این تصاویری که برای شما قرار دادیم میبینید که چطور کلماتی نظیر (s.e.x) را در تصاویر قرار داده اند که شما نسبت به آن کلمه و خود آن شرطی میشوید…! شما میتوانید برای فهم بیشتر شرطی شدن این عبارت را در گوگل جستجو کنید.

 

“پیشاپیش به خاطر قرار دادن این تصاویر عذر خواهی میکنیم”



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:نماد,شیطان پرستی,ضد, :: 18:33 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

شیطان پرستی چیست؟

شیطان پرستی جدید به خدایی اعتقاد ندارد و شیطان را تنها نوعی کهن نماد ( archetype ) می داند و انسانها را تنها در برابر خود مسئول میداند و اعتقاد دارد که انسان به تنهایی می تواند راه درست و غلط را تشخیص دهد به همین دلیل هم این اعتقاد بیشتر به عنوان یک اعتقاد فلسفی شناخته می شود .

شیطان در این اعتقاد نماد نیروی تاریکی طبیعت ، طبیعت شهوانی ، مرگ ، بهترین نشانه قدرت و ضدمذهب بودن است.

این اعتقاد دارای شاخه های متعددی است اما می توان گفت جز یکی دو نوع آن همگی دارای اصول زیر می باشند:

—–

Atheism – : خدایی در شیطان پرستی وجود ندارد.

Not dualistic – : روح و جسم غیرقابل دیدن هستند و هیچ جنگی بین عالم خیر و شر وجود ندارد.

Autodeists – : خود پرستی ، خدایی جز خود انسان وجود ندارد و هر انسانی خود یک خداست.

Materialistic – : اعتقاد به اصالت ماده

—-

- وابسته به راه چپ بودن در برابر راه راست که راه خدایی است .

- ضد مذهب بودن خصوصا مذاهبی که اعتقاد به زندگی پس از مرگ دارند.

- عدم پرستش شیطان زیرا شیطان جسم نیست و وجود خارجی ندارد.

- اعتقاد به استفاده از لذت در حد اعلای آن زیرا تمام خوشی دنیایی است و این خوشی ها خصوصا لذات جنسی پتانسیل لازم را برای کارهای روزانه آماده می کنند و به هر شکلی انجام آنها لازم و ضروری است .

 

در بررسی نمادهای متعلق به شیطان‌پرستی خط بسیار روشنی از ارتباط صهیونیسم و شیطانیسم به وضوح قابل مشاهده است .

 

در ذیل برخی از نمادها که به عنوان نگین انگشتر ، ‌گردنبند ، تصاویر بر روی دست‌بندها ، پیراهن ، شلوار ، کفش ،‌ ادکلن ، ساعت و … درج شده و از جمله به ایران اسلامی نیز راه یافته است ، مورد بررسی و معرفی قرار می‌گیرد :

 

نماد شیطان

نماد شیطان


ادامه مطلب ...


بسم الله الرحمن الرحیم

به احتمال زیاد کسانی که قصد دارند راجع به شیطان پرستی و موسیقی متال و راک تحقیق کنند به شخصیتی به نام مرلین منسون برمیخورند.

شخصی که در مورد شخصیتش با اطمینان می توان گفت: او انسان صفت نیست…..!!!!!



ادامه مطلب ...


دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:13,رمز,رموز,نحس, :: 9:44 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

رمز های عدد13 چیست؟



ادامه مطلب ...


می دونید چرا ما ایرانی ها 13 فروردین به خارج از شهر می رویم وبه ان سیزده به در می گوییم و عدد 13 برای ما ایرانی ها نحس است؟

 

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:اخر خنده,عکس, :: 9:29 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

برای مشاهده تصویر بزرگتر ، روی عکس زیر کلیک کنید:


کورش جان "دانشجوی باهوش جواب دهنده این امتحان" تو واقعاً حیفی !
استعدادات دارن هدر میدرن !
حیف نیست وقتت رو توی دانشگاه به بطالت میگذرونی ؟! 
تو رو باید برای ادامه تحصیل بورسیه کنن دانشگاه سوربون فرانسه!!!
اسفند هم یادت نره دود کنی !!



واقعیاتی در مورد جاستین بیبر



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:عکس عبرت دهنده,عکس,عبرت,پند, :: 9:54 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

http://www.ehsanmohammadi.loxblog.com/upload/ehsanmohammadi/image/glhthxjmn42k4o856fn9.jpg



چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:عکس,رئال,رئال مادرید,رونالدو, :: 8:38 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

سلام دوستان.امروز می خوام براتن عکس های رئال مادرید را بگذارم.امیدوارم خوشتون بیاد.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:هوش,انیشتن,ضریب هوشی, :: 14:13 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

انیشتین در قرن نوزدهم مسئله ای را طراحی کرد که به گفته وی تنها 2 درصد از مردم دنیا قادر به حل آن می باشند. البته نظر شخصی من این است که اکنون کسانی که قادر به حل این مسئله اند بیشتر از 2% مردم دنیا را شامل میشوند و دلیلش هم این است که توانایی حل مسئله تا حدود زیادی اکتسابی است و همه آن متناسب با هوش افراد نیست.

این مسئله در بسیاری از سایت ها و وبلاگ ها موجود است ولی هیچ کدام راه حل تشریحی و مرحله به مرحله برای کسانی که نتوانسته اند مسئله را حل کنند ارائه نکرده اند. اینگونه شد که تصمیم گرفتم این مطلب را بنویسم.




ادامه مطلب ...


سلام دوستان امروز می خوام براتون آهنگ جمشید مشایخی براتون بزارم.این آهنگ درموردکوروش کبیر است.امیدوارم لذت ببرین.



ادامه مطلب ...


 

سلام دوستان امروز می خوام براتون اموزش مکعب روبیک 3*3 رابزارم.اسم این روش F2L OLL PLLمی باشد که توسط خانوم جسیکا فردریک و خود اوبااستفاده از این روش رکورد جهانی را به 8 ثانیه کاهش داد.شما بااین روش می توانید روبیک را توی کمتر از 15 ثانیه درست کنید.من خودم توی 12 ثانیه درست می کنم.امیدوارم لذت ببرین.

 

اینم یک عکس ازخانوم فردریک



ادامه مطلب ...


سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:مدل مو,2013,2012, :: 9:50 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

سلام دوستان امروز می خوام مدل های مو 2013 را براتون بزارم امیدوارم خوشتون بیاد.

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, :: 19:9 ::  نويسنده : امیرحسین رضایی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بازدید کننده گرامی

ابتدا از اینکه به وبلاگ خودتون اومدین از شما ممنونم.درصورتی که می خواین براتون توی وبلاگ مطلبی روکه دوست دارین رو بزارم به من ایمیل کنین.

با تشکر فراوان مدیریت وبلاگ LOVE GF

امیرحسین رضایی

 

 



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب